FAQ

Usein kysytyt kysymykset

Mikä on Petresell.fi?

Olemme täysin kotimainen yritys Kangasniemeltä. Toimintaamme kuuluu jälleenmyynti internetissä ja edustustapaamiset mm. kampaajien kanssa.

Onko verkkosivuiltanne ostaminen turvallista?

Ehdottomasti. Tilauksen yhteydessä jättämäsi asiakastiedot ovat meille ehdottoman luottamuksellisia emmekä luovuta niitä ulkopuolisille.
Yhteys tietokoneesi välillä suojataan käyttämällä SSL -suojausta (Secure Sockets Layer). SSL -turvakäytäntö suojaa tietoliikenteen siten, ettei ulkopuolinen tarkkailija pysty yhteyttä seuraamalla näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi.
SSL -turvakäytäntöön luottavat mm. suomalaiset verkkopankit, sekä lukemattomat muut turvallisia yhteyksiä vaativat verkkopalvelut.

Onko rekisteröityminen ilmaista?

On. Rekisteröityminen on aina ilmaista eikä se sido sinua koskaan mihinkään. Voit luoda ilmaisen käyttäjätilisi tästä.

Mitkä maksutavat ovat käytössä verkkokaupassa?

Yrityksemme tukee yleisimpiä verkkomaksutapoja. Näitä ovat verkkopankin tilisiirto (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki), Visa, Mastecard, American Express, Mobilepay, Google Pay, Apple Pay, Siirto, Pivo, ja Klarna.

Voinko maksaa laskulla tai osamaksulla?

Kyllä. Käytössämme ovat seuraavat lasku- ja osamaksupalvelut: Klarna, Walley, OP Lasku ja Jousto.

Onko turvallista antaa luottokortin numero verkkokauppaan?

Kyllä. Maksaessasi luottokortilla ohjaamme sinut Luottokunnan palveluun tekemään varmennuksen. Kaupassamme käytetään Verified by Visa ja MasterCard SecureCode -todentamisjärjestelmiä maksutapahtumasi turvallisuuden varmistaaksesi, jos olet liittänyt nämä ominaisuudet korttiisi. Todentaminen tapahtuu yleensä verkkopankkitunnuksilla.
Turvallisuutesi takia emme myöskään tallenna maksukorttisi korttinumeroa missään vaiheessa. Näin kukaan ei pääse väärinkäyttämään tietojasi myöhemmin.

Kuinka kauan tilauksen toimitus kestää?

Normaali toimitusaika on 2-4 arkipäivää. Joissakin tuotteissa tilausaika on noin kahdeksan päivää mutta nämä ilmoitetaan erikseen tuotekuvauksessa.
Mikäli tuotteen kohdalla lukee “jälkitoimituksessa”, tarkasta saatavuusajasta ei ole varmuutta. Tämä johtuu valmistajasta, sekä kansainvälisestä rahtiliikenteestä.Turvallisuutesi takia emme myöskään tallenna maksukorttisi korttinumeroa missään vaiheessa. Näin kukaan ei pääse väärinkäyttämään tietojasi myöhemmin.

Haluan toimituksen yrityksen sijasta kotiini tai muuhun osoitteeseen. Onko tämä mahdollista?

Kyllä, voit valita kotimaan osoitteen, johon tavara toimitetaan.

Voinko tilata tavaraa Suomen ulkopuolelle?

Tällä hetkellä toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen.

En ole saanut tilausvahvistusta. Mikä neuvoksi?
Muistathan katsoa myös roskapostikansiosi. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta seuraavaan päivään mennessä, otathan meihin yhteyttä sähköpostilla: marko@petresell.fi
Miten voin seurata tilaukseni kulkua?

Kun olemme käsitelleet tilauksesi, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksesta löydät linkin lähetyksen seurantaan. Huomioithan, että lähetyksen seurannassa voi olla viivettä 1-2 päivää. Mikäli et ole saanut toimitusvahvistusta, suosittelemme tarkistamaan sähköpostin roskapostikansion.

Sain vain osan tilatuista tavaroista. Mikä neuvoksi?

Joskus tilaus saatetaan joutua lähettämään useammassa osassa. Samoin kuljetusyhtiö kuljettaa välillä tilauksen erissä. Yleensä kaikki tavarat toimitetaan kuitenkin 2 vrk sisällä toisistaan.

Kuinka toimin, jos saamani tuote on viallinen?

Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai väärä, palauta tuote meille takaisin maksuttomana asiakaspalautuksena ohjeidemme mukaisesti. Liitä palautukseen mukaan palautuslomake yhteystietojesi kera, lisäksi laita palautuslomakkeelle kirjallinen seloste mikä vika tuotteessa on sekä haluatko ehjän/oikean tuotteen palautetun tilalle. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä sähköpostiimme marko@petresell.fi

Miksi saapuneen lähetyksen mukana ei ole lähetyslistaa?

Tätä käytäntöä testataan osiin tilauksista. Sähköpostiin toimitetaan tilauksen teon jälkeen tilausvahvistus, joka toimii myös lähetyslistana. Tilausvahvistuksesta voit halutessasi tarkistaa toimituksen oikeellisuuden.

Voinko palauttaa ostamani tuotteen?

Toimimme B2B (myynti yritykseltä yritykselle) – alalla, joten tavallinen kuluttajansuoja ei päde ostoksissa. Näin ollen 14 vrk:n palautusoikeuttakaan ei ole.
Jokainen tapaus kuitenkin käsitellään yksilöllisesti, joten jos haluat palauttaa jonkin tuotteen, otathan meihin yhteyttä sähköpostilla: marko@petresell.fi

Mihin asiakastietojani käytetään?

Asiakastietojasi ei anneta ulkopuolisille yrityksille tai myydä eteenpäin esimerkiksi markkinointitarkoituksessa. Voimme lähettää sinulle tarjouksia sähköpostiisi tai paperipostilla, mutta voit halutessasi perua sen ottamalla yhteyttä sähköpostilla: marko@petresell.fi

Puhelinnumeroni tai osoitteeni on muuttunut. Mistä voin muokata omia tietojani?

Sivun oikeassa yläkulmassa on profiilisi. Kohdasta “muokkaa profiiliasi” pääset muokkaamaan kaikkia tarvittavia tietojasi.

Mitä jos haluan peruuttaa rekisteröitymisen?

Ota yhteyttä sähköpostilla: marko@petresell.fi ja poistamme käyttäjätunnuksesi ja tietosi.

Scroll to Top